Nabídky práce

Přidejte se do naší diakonické rodiny
Image
Sociální pracovník_ilustrační foto

Pokud hledáte smysluplné zaměstnání ve světě sociálních služeb, tak jste tu správně!

Diakonie Západ zaměstnává více než 200 lidí, kteří každý den potvrzují její motto: Pomoc má mnoho tváří.

Podívejte se na níže nabízené pozice a ucházejte se o místo u stabilního a důvěryhodného zaměstnavatele! V případě potřeby neváhejte kontaktovat naši personalistku.

Mgr. Lenka Houšková
vedoucí personálního oddělení
Mobil: 775 720 488
E-mail: lenka.houskova@diakoniezapad.cz

Aktivizační pracovník v domově pro osoby s postižením

Typ vztahu: zkrácený úvazek

Místo: Merklín 194

Nástup: dle domluvy

Výběrové řízení: ano

Hledáme nového kolegu, který

  • má zkušenost nebo rád vyzkouší práci s klienty s mentálním znevýhodněním a poruchou autistického spektra,
  • je kreativní, nápaditý, manuálně zručný,
  • umí hrát a hudební nástroj nebo se rád věnuje výtvarným aktivitám,
  • bude realizovat sociálně terapeutické činnosti s klienty v individuální i skupinové formě,
  • bude podněcovat zájem klientů o aktivity, provádět nácvik běžných činností, realizovat procházky a jiné činnosti, které klienty baví.

Co pro práci potřebujete:

  • mít absolvovaný kvalifikační kurz pro PSS nebo jiné vzdělání dle zákona o sociálních službách,
  • být bezúhonný
  • řidičský průkaz sk. B
  • být aktivní, samostatný, ale zároveň spolupracující s ostatními kolegy.

Co prací u nás získáte:

  • Zkrácený úvazek 20 - 30 hodin týdně
  • Jednosměnný provoz od 8.00 do 12.00 hodin (8.00 - 14.30)
  • 6 týdnů dovolené, 4 dny dalšího volna.
  • Pravidelné vzdělávání a supervize.
  • Být součástí světa lidí s mentálním postižením.

Zaujala vás naše nabídka? Pošlete svůj životopis e-mailem na: lenka.houskova@diakoniezapad.cz
Pro bližší informace telefonujte na: +420 775 720 488 nebo si přečtěte informace zde.

Zdravotní sestra v domově pro osoby s postižením

Typ vztahu: pracovní úvazek 0,5 až 1,0

Místo: Merklín 194, Merklín u Přeštic

Nástup: od 1.1.2024

Domov Radost je malé zařízení s kapacitou 30 lůžek ve čtyřech oddělených domácnostech. Naši klienti jsou dospělí lidé ve věku od 18 let s poruchou autistického spektra (PAS) nebo mentálním postižením.

Náplň práce zdravotní sestry v Domově Radost:

  • Přejímání, kontrola, uložení léčivých přípravků klientů a manipulace s nimi.
  • Příprava a dávkování léků do lékovek.
  • Vedení zdravotnické dokumentace klientů Domova Radost.
  • Doprovody klientů k lékaři.
  • Objednávání klientů na lékařská vyšetření, komunikace s lékaři.
  • Podílení se na poskytování preventivní a ošetřovatelské péče klientům Domova Radost.

Nabízíme:

  • jednosměnný provoz s individuálním nastavením pracovní doby
  • 6 týdnů dovolené, 4 dny dalšího volna.

Zaujala vás naše nabídka? Pošlete svůj životopis e-mailem na: lenka.houskova@diakoniezapad.cz
Pro bližší informace telefonujte na: +420 775 720 488 nebo si přečtěte informace zde.

Projektový manažer

Typ vztahu: plný pracovní úvazek

Místo: Americká 7/29, Plzeň

Nástup: Termínu nástupu dle dohody, ačkoli Vás potřebujeme co nejdříve.

Chcete pracovat na zajímavých projektech pro sociální služby? Máte trpělivost dohlížet na dodržování termínů, slušně komunikovat s kolegy i donátory? Můžete být naším novým projekťákem, který:

  • vyhledává finanční zdroje, dotační výzvy,
  • kompletuje a odesílá projekty,
  • administruje schválené projekty (průběžné a závěrečné zprávy, změny),
  • zajišťuje komunikaci mezi poskytovateli dotací, grantů a organizací,
  • sestavuje jednoduché projektové rozpočty.
  • Co náš projektový manažer neumí hned, to se doučí.

Je potřeba splňovat:

  • orientovat se v oblasti projektového managementu neziskových organizací,
  • výhodou je zkušenost s čerpáním prostředků z evropských zdrojů,
  • výhodou je zkušenost s řízením investičních projektů,
  • být komunikačně zdatný a systematický,
  • neztrácet humor ani v termínově vypjatých chvílích.

Nabízíme:

  • lidský, férový přístup v malém projektovém týmu,
  • 5 týdnů dovolené, 4 dny placeného volna,
  • kancelář v centru Plzně.

Zaujala vás naše nabídka? Pošlete svůj životopis e-mailem na: lenka.houskova@diakoniezapad.cz
Pro bližší informace telefonujte na: +420 775 720 488 nebo si přečtěte informace zde.

Koordinátor pečovatelské služby

Typ vztahu: plný pracovní úvazek

Místo: Sokolovská 1004, Dobřany

Nástup: Termín nástupu dle dohody, nejpozději leden 2024.

Hledáme nového vedoucího týmu pečovatelské služby JUBILATA pro osoby potřebující péči.

Co je náplní práce:

  • odpovědnost za vedení pobočky v Dobřanech
  • vedení týmu pečovatelek
  • plánování pracovních směn pro tým pečovatelek
  • jednání se zájemci o službu, uzavírání smluv o poskytování služby
  • přímá práce s klienty
  • spolupráce na metodickém rozvoji služby
  • vedení dokumentace o poskytované službě

Co pro práci potřebujete:

  • vzdělání sociálního pracovníka dle zákona č. 108/2006 Sb.
  • řidičský průkaz skupiny B.
  • mít organizační dovednosti a řídící schopnosti.
  • být osobnostně zralí.

Co prací v Jubilatě získáte?

  • úvazek 1,0
  • nástup leden 2024 (možno i dříve)
  • zaškolení od pracovníků na stejné pozici
  • pracoviště Dobřany
  • dovolenou 5 týdnů a 4 dny placeného volna
  • pravidelné supervize, vzdělávání

Pro zařazení do výběrového řízení nám zašlete svůj:

  • strukturovaný životopis
  • motivační dopis

Více informací o Jubilatě naleznete ZDE.

Zaujala Vás naše nabídka? Pošlete svůj životopis a motivační dopis e-mailem na: lenka.houskova@diakoniezapad.cz
Pro bližší informace telefonujte na: +420 775 720 488.

Pracovník v sociálních službách - Domov Radost

Typ vztahu: pracovní úvazek 37,5 hodin týdně

Místo: Merklín 194 (část obce), Merklín, okres Plzeň-jih

Nástup: Termín nástupu dle dohody, nejpozději leden 2024.

Práce obnáší péči o dospělé lidi od 18 let s poruchou autistického spektra nebo mentálním či kombinovaným postižením, pomoc při nácviku jednoduchých činností, podpoře soběstačnosti, při osobní hygieně, apod.

    Jaké podmínky nabízíme?

    • pracovní úvazek 37,5 hodin týdně
    • nástup dle domluvy
    • dovolená 6 týdnů
    • směnný provoz včetně svátků, sobot a nedělí

    Co pro práci potřebujete:

    • výhodou kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách v rozsahu 150 hodin
    • slušné jednání a profesionalitu, spolehlivost
    • trestní bezúhonnost

    Pro zařazení do výběrového řízení nám zašlete svůj strukturovaný životopis.

    Tato nabídka Vás zajímá, ale nejste si jistí, jestli je to ta pravá práce pro Vás? V rámci výběrového řízení budete mít možnost vidět provoz Domova Radost v rámci stáže na jeden pracovní den a práci si tedy předem vyzkoušet.

    Více informací o nás naleznete ZDE.

    Pracovník v sociálních službách - Stacionář Človíček

    Typ vztahu: pracovní úvazek 0,5

    Místo: Kralovická 1562/35, Plzeň, Bolevec

    Nástup: leden 2024

    Rozšiřujeme tým pracovníku Stacionáře Človíček pro osoby s postižením v Plzni - program pro mládež a dospělé. Hledáme kolegu či kolegyni na pozici pracovníka v sociálních službách.

      Jaká bude Vaše náplň práce?

      • Především naplňování našeho poslání, tedy poskytovat bezpečný prostor a soustavnou podporu dospělým lidem s mentálním znevýhodněním.
      • Naplňování lidských práv a svobod, pomáhat při běžných každodenních činnostech a zapojovat naše klienty do života.
      • Zajišťování administrativní agendy související s poskytováním sociální služby.
      • Účast na pravidelných poradách, supervizích a vzdělávání.

      Co nabízíme?

      • Stabilitu organizace s více jak 30 letou tradicí.
      • Práci v přátelském a zkušeném kolektivu v jednosměnném provozu.
      • Tým lidí, kteří se rádi podělí o své znalosti a současně ocení zkušenosti ostatních.
      • Podporu osobního růstu a lidský přístup.
      • Být součástí světa lidí s mentálním znevýhodněním.
      • Dovolenou 6 týdnů, 4 dny placeného volna.
      • Pracovní úvazek 0,5 (20 hodin týdně), nástup od ledna 2024.

      Co očekáváme?

      • Týmovost.
      • Dobré komunikační schopnosti.
      • Osobní odpovědnost.
      • Zdravou empatii.
      • Chuť učit se novým věcem a neustále se rozvíjet.
      • Manuální zručnost.
      • Znalost a aktivní práci na PC - www, sociální sítě, Office365.
      • Hra na hudební nástroj výhodou.

      Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zkušenost v oblasti sociálních služeb a základní orientace v zákoně o sociálních službách, splnění odborné kvalifikace v rozsahu akreditovaného kurzu pracovníka v sociálních službách. Dále zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu.

      Více informací o nás naleznete ZDE.

      Zaujala Vás naše nabídka? Pošlete svůj životopis a motivační dopis e-mailem na: lenka.houskova@diakoniezapad.cz.
      Pro bližší informace telefonujte na: +420 775 720 488.

      Pracovník v sociálních službách - Stacionář Plamínek

      Typ vztahu: plný pracovní úvazek

      Místo: Kostelní 9, Merklín

      Nástup: leden 2024

      Do malého týmu pracovníku Stacionáře Plamínek pro osoby s postižením v Merklíně hledáme kolegu či kolegyni na pozici pracovníka v sociálních službách.

        Jaká bude Vaše náplň práce?

        • Především naplňování našeho poslání, tedy poskytovat bezpečný prostor a soustavnou podporu dospělým lidem s mentálním znevýhodněním.
        • Naplňování lidských práv a svobod, pomáhat při běžných každodenních činnostech a zapojovat naše klienty do života.
        • Zajišťování administrativní agendy související s poskytováním sociální služby.
        • Účast na pravidelných poradách, supervizích a vzdělávání.

        Co nabízíme?

        • Stabilitu organizace s více jak 30 letou tradicí.
        • Práci v přátelském a zkušeném kolektivu v jednosměnném provozu.
        • Tým lidí, kteří se rádi podělí o své znalosti a současně ocení zkušenosti ostatních.
        • Podporu osobního růstu a lidský přístup.
        • Být součástí světa lidí s mentálním znevýhodněním.
        • Dovolenou 6 týdnů, 4 dny placeného volna.
        • Plný pracovní úvazek, nástup od ledna 2024.

        Co očekáváme?

        • Týmovost.
        • Dobré komunikační schopnosti.
        • Osobní odpovědnost.
        • Zdravou empatii.
        • Chuť učit se novým věcem a neustále se rozvíjet.
        • Manuální zručnost.
        • Znalost a aktivní práci na PC - www, sociální sítě, Office365.
        • Zkušenost v oblasti sociálních služeb a základní orientace v zákoně o sociálních službách je výhodou, nikoli podmínkou.

        Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zkušenost v oblasti sociálních služeb a základní orientace v zákoně o sociálních službách, splnění odborné kvalifikace v rozsahu akreditovaného kurzu pracovníka v sociálních službách. Dále zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu v rozsahu půl až jedné normostrany na téma "Proč chci pracovat ve Stacionáři Plamínek v Merklíně."

        Více informací o nás naleznete ZDE.

        Zaujala Vás naše nabídka? Pošlete svůj životopis a motivační dopis e-mailem na: lenka.houskova@diakoniezapad.cz.
        Pro bližší informace telefonujte na: +420 775 720 488.

        Rychlý
        kontakt

        Naše příběhy