Nabídky práce

Pokud hledáte smysluplné zaměstnání ve světě sociálních služeb, tak jste tu správně!
Diakonie Západ zaměstnává více než 200 lidí, kteří každý den potvrzují její motto: Pomoc má mnoho tváří.
Podívejte se na níže nabízené pozice a ucházejte se o místo u stabilního a důvěryhodného zaměstnavatele! V případě potřeby neváhejte kontaktovat naši personalistku.
Mgr. Lenka Houšková
vedoucí personálního oddělení
Mobil: 775 720 488
E-mail: lenka.houskova@diakoniezapad.cz
Typ vztahu: zkrácený úvazek
Místo: Merklín 194
Nástup: dle domluvy
Výběrové řízení: ano
Hledáme nového kolegu, který
- má zkušenost nebo rád vyzkouší práci s klienty s mentálním znevýhodněním a poruchou autistického spektra,
- je kreativní, nápaditý, manuálně zručný,
- umí hrát a hudební nástroj nebo se rád věnuje výtvarným aktivitám,
- bude realizovat sociálně terapeutické činnosti s klienty v individuální i skupinové formě,
- bude podněcovat zájem klientů o aktivity, provádět nácvik běžných činností, realizovat procházky a jiné činnosti, které klienty baví.
Co pro práci potřebujete:
- mít absolvovaný kvalifikační kurz pro PSS nebo jiné vzdělání dle zákona o sociálních službách,
- být bezúhonný
- řidičský průkaz sk. B
- být aktivní, samostatný, ale zároveň spolupracující s ostatními kolegy.
Co prací u nás získáte:
- Zkrácený úvazek 20 - 30 hodin týdně
- Jednosměnný provoz od 8.00 do 12.00 hodin (8.00 - 14.30)
- 6 týdnů dovolené, 4 dny dalšího volna.
- Pravidelné vzdělávání a supervize.
- Být součástí světa lidí s mentálním postižením.
Zaujala vás naše nabídka? Pošlete svůj životopis e-mailem na: lenka.houskova@diakoniezapad.cz
Pro bližší informace telefonujte na: +420 775 720 488 nebo si přečtěte informace zde.
Typ vztahu: pracovní úvazek 0,5 až 1,0
Místo: Merklín 194, Merklín u Přeštic
Nástup: od 1.1.2024
Domov Radost je malé zařízení s kapacitou 30 lůžek ve čtyřech oddělených domácnostech. Naši klienti jsou dospělí lidé ve věku od 18 let s poruchou autistického spektra (PAS) nebo mentálním postižením.
Náplň práce zdravotní sestry v Domově Radost:
- Přejímání, kontrola, uložení léčivých přípravků klientů a manipulace s nimi.
- Příprava a dávkování léků do lékovek.
- Vedení zdravotnické dokumentace klientů Domova Radost.
- Doprovody klientů k lékaři.
- Objednávání klientů na lékařská vyšetření, komunikace s lékaři.
- Podílení se na poskytování preventivní a ošetřovatelské péče klientům Domova Radost.
Nabízíme:
- jednosměnný provoz s individuálním nastavením pracovní doby
- 6 týdnů dovolené, 4 dny dalšího volna.
Zaujala vás naše nabídka? Pošlete svůj životopis e-mailem na: lenka.houskova@diakoniezapad.cz
Pro bližší informace telefonujte na: +420 775 720 488 nebo si přečtěte informace zde.
Typ vztahu: plný pracovní úvazek
Místo: Americká 7/29, Plzeň
Nástup: Termínu nástupu dle dohody, ačkoli Vás potřebujeme co nejdříve.
Chcete pracovat na zajímavých projektech pro sociální služby? Máte trpělivost dohlížet na dodržování termínů, slušně komunikovat s kolegy i donátory? Můžete být naším novým projekťákem, který:
- vyhledává finanční zdroje, dotační výzvy,
- kompletuje a odesílá projekty,
- administruje schválené projekty (průběžné a závěrečné zprávy, změny),
- zajišťuje komunikaci mezi poskytovateli dotací, grantů a organizací,
- sestavuje jednoduché projektové rozpočty.
- Co náš projektový manažer neumí hned, to se doučí.
Je potřeba splňovat:
- orientovat se v oblasti projektového managementu neziskových organizací,
- výhodou je zkušenost s čerpáním prostředků z evropských zdrojů,
- výhodou je zkušenost s řízením investičních projektů,
- být komunikačně zdatný a systematický,
- neztrácet humor ani v termínově vypjatých chvílích.
Nabízíme:
- lidský, férový přístup v malém projektovém týmu,
- 5 týdnů dovolené, 4 dny placeného volna,
- kancelář v centru Plzně.
Zaujala vás naše nabídka? Pošlete svůj životopis e-mailem na: lenka.houskova@diakoniezapad.cz
Pro bližší informace telefonujte na: +420 775 720 488 nebo si přečtěte informace zde.
Typ vztahu: plný pracovní úvazek
Místo: Sokolovská 1004, Dobřany
Nástup: Termín nástupu dle dohody, nejpozději leden 2024.
Hledáme nového vedoucího týmu pečovatelské služby JUBILATA pro osoby potřebující péči.
Co je náplní práce:
- odpovědnost za vedení pobočky v Dobřanech
- vedení týmu pečovatelek
- plánování pracovních směn pro tým pečovatelek
- jednání se zájemci o službu, uzavírání smluv o poskytování služby
- přímá práce s klienty
- spolupráce na metodickém rozvoji služby
- vedení dokumentace o poskytované službě
Co pro práci potřebujete:
- vzdělání sociálního pracovníka dle zákona č. 108/2006 Sb.
- řidičský průkaz skupiny B.
- mít organizační dovednosti a řídící schopnosti.
- být osobnostně zralí.
Co prací v Jubilatě získáte?
- úvazek 1,0
- nástup leden 2024 (možno i dříve)
- zaškolení od pracovníků na stejné pozici
- pracoviště Dobřany
- dovolenou 5 týdnů a 4 dny placeného volna
- pravidelné supervize, vzdělávání
Pro zařazení do výběrového řízení nám zašlete svůj:
- strukturovaný životopis
- motivační dopis
Více informací o Jubilatě naleznete ZDE.
Zaujala Vás naše nabídka? Pošlete svůj životopis a motivační dopis e-mailem na: lenka.houskova@diakoniezapad.cz
Pro bližší informace telefonujte na: +420 775 720 488.
Typ vztahu: pracovní úvazek 37,5 hodin týdně
Místo: Merklín 194 (část obce), Merklín, okres Plzeň-jih
Nástup: Termín nástupu dle dohody, nejpozději leden 2024.
Práce obnáší péči o dospělé lidi od 18 let s poruchou autistického spektra nebo mentálním či kombinovaným postižením, pomoc při nácviku jednoduchých činností, podpoře soběstačnosti, při osobní hygieně, apod.
Jaké podmínky nabízíme?
- pracovní úvazek 37,5 hodin týdně
- nástup dle domluvy
- dovolená 6 týdnů
- směnný provoz včetně svátků, sobot a nedělí
Co pro práci potřebujete:
- výhodou kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách v rozsahu 150 hodin
- slušné jednání a profesionalitu, spolehlivost
- trestní bezúhonnost
Pro zařazení do výběrového řízení nám zašlete svůj strukturovaný životopis.
Tato nabídka Vás zajímá, ale nejste si jistí, jestli je to ta pravá práce pro Vás? V rámci výběrového řízení budete mít možnost vidět provoz Domova Radost v rámci stáže na jeden pracovní den a práci si tedy předem vyzkoušet.
Více informací o nás naleznete ZDE.
Typ vztahu: pracovní úvazek 0,5
Místo: Kralovická 1562/35, Plzeň, Bolevec
Nástup: leden 2024
Rozšiřujeme tým pracovníku Stacionáře Človíček pro osoby s postižením v Plzni - program pro mládež a dospělé. Hledáme kolegu či kolegyni na pozici pracovníka v sociálních službách.
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Především naplňování našeho poslání, tedy poskytovat bezpečný prostor a soustavnou podporu dospělým lidem s mentálním znevýhodněním.
- Naplňování lidských práv a svobod, pomáhat při běžných každodenních činnostech a zapojovat naše klienty do života.
- Zajišťování administrativní agendy související s poskytováním sociální služby.
- Účast na pravidelných poradách, supervizích a vzdělávání.
Co nabízíme?
- Stabilitu organizace s více jak 30 letou tradicí.
- Práci v přátelském a zkušeném kolektivu v jednosměnném provozu.
- Tým lidí, kteří se rádi podělí o své znalosti a současně ocení zkušenosti ostatních.
- Podporu osobního růstu a lidský přístup.
- Být součástí světa lidí s mentálním znevýhodněním.
- Dovolenou 6 týdnů, 4 dny placeného volna.
- Pracovní úvazek 0,5 (20 hodin týdně), nástup od ledna 2024.
Co očekáváme?
- Týmovost.
- Dobré komunikační schopnosti.
- Osobní odpovědnost.
- Zdravou empatii.
- Chuť učit se novým věcem a neustále se rozvíjet.
- Manuální zručnost.
- Znalost a aktivní práci na PC - www, sociální sítě, Office365.
- Hra na hudební nástroj výhodou.
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zkušenost v oblasti sociálních služeb a základní orientace v zákoně o sociálních službách, splnění odborné kvalifikace v rozsahu akreditovaného kurzu pracovníka v sociálních službách. Dále zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu.
Více informací o nás naleznete ZDE.
Zaujala Vás naše nabídka? Pošlete svůj životopis a motivační dopis e-mailem na: lenka.houskova@diakoniezapad.cz.
Pro bližší informace telefonujte na: +420 775 720 488.
Typ vztahu: plný pracovní úvazek
Místo: Kostelní 9, Merklín
Nástup: leden 2024
Do malého týmu pracovníku Stacionáře Plamínek pro osoby s postižením v Merklíně hledáme kolegu či kolegyni na pozici pracovníka v sociálních službách.
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Především naplňování našeho poslání, tedy poskytovat bezpečný prostor a soustavnou podporu dospělým lidem s mentálním znevýhodněním.
- Naplňování lidských práv a svobod, pomáhat při běžných každodenních činnostech a zapojovat naše klienty do života.
- Zajišťování administrativní agendy související s poskytováním sociální služby.
- Účast na pravidelných poradách, supervizích a vzdělávání.
Co nabízíme?
- Stabilitu organizace s více jak 30 letou tradicí.
- Práci v přátelském a zkušeném kolektivu v jednosměnném provozu.
- Tým lidí, kteří se rádi podělí o své znalosti a současně ocení zkušenosti ostatních.
- Podporu osobního růstu a lidský přístup.
- Být součástí světa lidí s mentálním znevýhodněním.
- Dovolenou 6 týdnů, 4 dny placeného volna.
- Plný pracovní úvazek, nástup od ledna 2024.
Co očekáváme?
- Týmovost.
- Dobré komunikační schopnosti.
- Osobní odpovědnost.
- Zdravou empatii.
- Chuť učit se novým věcem a neustále se rozvíjet.
- Manuální zručnost.
- Znalost a aktivní práci na PC - www, sociální sítě, Office365.
- Zkušenost v oblasti sociálních služeb a základní orientace v zákoně o sociálních službách je výhodou, nikoli podmínkou.
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zkušenost v oblasti sociálních služeb a základní orientace v zákoně o sociálních službách, splnění odborné kvalifikace v rozsahu akreditovaného kurzu pracovníka v sociálních službách. Dále zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu v rozsahu půl až jedné normostrany na téma "Proč chci pracovat ve Stacionáři Plamínek v Merklíně."
Více informací o nás naleznete ZDE.
Zaujala Vás naše nabídka? Pošlete svůj životopis a motivační dopis e-mailem na: lenka.houskova@diakoniezapad.cz.
Pro bližší informace telefonujte na: +420 775 720 488.
Rychlý
kontakt
